- Za storitve in proizvode določali in predpisovali načine poslovanja, zahteve po kakovosti, zahteve po procesni varnosti in preprečevanju večjih nesreč, zahteve do ravnanja z okoljem ter varnost in zdravje pri delu,
- z usklajenim načrtovanjem razvoja in letnimi plani poslovanja zagotavljali sistematično izvajanje ukrepov za dvigovanje ravni kakovosti, za zmanjševanje vplivov na okolje in za preprečevanje zdravstvenih okvar in poškodb pri delu,
- izpopolnjevali sistem obvladovanja procesne varnosti na osnovi lastnih in mednarodnih, delali na preprečevanju večjih nesreč ter izboljševali postopke za ukrepanje v primerih izrednih dogodkov,
- izvajali sistematično usposabljanje osebja, ki s svojim ravnanjem vpliva na kakovost, procesno varnost, ravnanje z okoljem ter varnost in zdravje pri delu,
- izvajali in izpolnjevali zakonske in druge predpise s področja procesne varnosti, varstva okolja, ravnanja s kemikalijami, varnosti in zdravja pri delu ter varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami
- skrbeli za usklajeno zadovoljevanje interesov in pričakovanj odjemalcev naših izdelkov, drugih uporabnikov okolja v katerem delujemo, zaposlenih in ekonomskih zahtev lastnikov družbe TKK Srpenica d.o.o.,
- sistematično spremljali in potrjevali kakovost naših proizvodov, storitev in organizacijskih sistemov, tudi z nadzorom neodvisnih pooblaščenih institucij,
- spremljali, merili in analizirali ključne parametre svojega delovanja, ki lahko pomembno vplivajo na integralno politiko, ter na podlagi ugotovitev korektivno in preventivno ukrepali,
- skrbeli za učinkovito rabo energije in nastajanje čim manj odpadkov,
- z našimi izdelki in storitvami, v okviru svojega cenovnega razreda, dosegali nadpovprečno kakovost, vlivali kupcem zaupanje v naše sposobnosti in težili k preseganju kupčevih pričakovanj,
- prednost bomo dajali dobaviteljem in materialom, ki bodo izpričevali višjo raven kakovosti in bodo do okolja prijaznejši,
- stremeli bomo k nenehnemu izboljševanju sistema ravnanja z okoljem
- razvijali vzajemno koristne odnose s partnerji,
- zagotavljali, da bo sprejeta politika upoštevana kot okvir za postavitev ciljev, da se bo spoštovala, uresničevala in izboljševala na vseh ravneh poslovnega procesa,
- zagotavljali, da bo sprejeta politika na voljo javnosti in da bodo z njeno vsebino, na primeren način, seznanjeni vsi, ki delajo za organizacijo, v njenem imenu ali pod nazorom organizacije, vključno z našimi kupci in dobavitelji.
|